torsdag 3. september 2009

Politikk


3-09-09.
For noen få uker siden tok jeg valgguiden på vgnett , jeg var fast bestemt for hva jeg ville stemme på og hva jeg sto for.
Men det ble Frp , jeg er ikke for Frp, men det er ikke ett dårlig parti heller..
Men det er også ganske likt for det jeg stemmer på, KRF.

Jeg står for krf fordi jeg syns det er ett fint parti, de står for så mye som er fra for vårt samfunn (ifølge mine meninger).
Men jeg stemmer ikke fordi "foreksempel" min familie stemmer på det eller fordi jeg er kristen, jeg har ett valg og jeg har valg å stemme for KRF
KRF EIER!!

Men også, idag var det tid for å kunne stemme...jeg stemte selvsagt hva jeg skulle stemme på...men det var litt forvirrende det med å kunne stemme 
Håper du har tatt ditt eget valg, og ser hva som skjer videre med Valget 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar